بهترین ها بدنبال برترین ها هستند


MANI MODE DESIGN

کمپانی طراحی لوگو وبرند مانیمد دیزاین

طراحی حرفه ای و خاص لوگو و برند

کمپانی طراحی لوگو وبرند مانیمد دیزاین

طراحی حرفه ای و خاص لوگو و برند

کمپانی طراحی لوگو وبرند مانیمد دیزاین

طراحی لوگو و برند به شیوه خاص.بصورت کاملا آنلاین و تمام وقت حتی در روزهای تعطیل.از

جمله خدمات منحصر بفرد شرکت خدمات انلاین -دائمی به همراه پشتیبانی رایگان طرح.

ارائه نمونه طرح در مدت زمان کوتاه و در سه نمونه که انتخاب را به مراتب راحت تر میکند.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

برندسازی و یا طراحی برند، یک موضوع شفاف و واضح نمی باشد- تمامی نشریات و صدها کتاب درباره این موضوع نوشته اند، در هر صورت به صورت خلاصه شما باید یک برند را به عنوان یک سازمان، سرویس و یا محصول آن همراه خصوصیتی توضیح دهید که توسط درک مخاطبین این تجارت شکل گرفته است. توجه داشته باشید، این مورد را نیز باید اشاره کرد که طراحان نمی توانند یک برند را بسازند- این تنها مخاطبین هستند که در شکل گیری یک برند موثر هستند. یک طراح تنها پایه های ساخت و طراحی برند را شکل می دهد.

خیلی از مردم اعتقاد دارند که یک برند شامل عوامل اندکی است- رنگ، فونت، لوگو، شعار و شاید اندکی هم موسیقی. در واقع، مفهوم برند خیلی پیچیده تر از این موضوع می باشد. شاید شما به یک برند، "تصویر شرکت و تجارت" بگویید.

ایده پایه و مفهوم اصلی در پس این "تصویر شرکت و یا تجارت" این است که هر کاری که یک شرکت انجام می دهد، هرچیزی که دارا می باشد و هر چیزی که تولید می کند باید انعکاسی از ارزش ها و اهداف کلی تجارت خود باشد.

پایداری در این ایده اصلی و عمده است که یک شرکت را می سازد، نشان می دهد که به چه منظور ثابت قدم مانده است، به چه مواردی اعتقاد دارد و برای چه چیزی به وجود آمده است. برند و طراحی برند تنها به رنگ، فونت، لوگو و یک شعار ختم نمی شود.

برای مثال به یک شرکت IT مشهور نگاه کنید: APPLE. اگرچه آن ها دارای برند مردمی نمی باشند، اما مفهوم برندشان یکسان باقی مانده است و دارای تصویر بزرگی در سراسر دنیا هستند.

APPLE فرهنگ انسانی و اخلاق و منش های معقولی را در شرکت و طراحی برند خود رعایت می کند که توسط عموم مردم مشخص گردیده است. این ارزش های تجارت اسنادی از کارهایی که انجام داده اند، نوآوری محصولات شان و تبلغات شان می باشد. APPLE یک برند انسانی است که به مردم مربوط است و به آن ها ارتباط دارد- زمانی که مردم از سرویس ها و محصولات شان استفاده می کنند، خود را بخشی از این برند و تجارت حس می کنند، مانند اعضای یک قبیله. این ارتباطات حسی است که برندشان را موفق ساخته است- نه اینکه موفقیت شان بر اساس محصولات و یا طراحی لوگو شان باشد.

۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۷ ، ۱۵:۰۰
مسعود دهقانی فر

لوگو، برند شما و هویت تجاری شما نمی باشد. طراحی لوگو، طراحی هویت تجاری و طراحی برند همگی

دارای نقش های متفاوتی می باشند که در کنار هم یک تصویری از تجارت و محصولات و سرویس های آن

ارائه می دهد.


مباحث زیادی اخیرا در وب سایت ها در این باره به وجود آمده است، درباره اینکه یک طراحی لوگو نمی تواند

برند شما باشد. اگر چه شاید این جمله صحت داشته باشد، ولی من هیچ شفاف سازی از تفاوت ما بین

برند، هویت تجاری و لوگو مشاهده نکرده ام. امیدوارم بتوانم این موارد را اصلاح کنم.


برند چیست؟

درک احساسی از تصویر یک شرکت به صورت کلی.

هویت تجاری چیست؟

قسمت های بصری که بخشی از برند کلی را شکل می دهد.

لوگو چیست؟

یک لوگو، یک تجارت را در ساده ترین شکل با استفاده از نماد و یا آیکون ها، مشخص می کند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۸
مسعود دهقانی فر